Prikaz knjige "Home Sweet Home - ilustrovani vodič za dizajn interijera, Deborah Needleman"

Dome, slatki dome. Divnu knjigu. Čak i ako nemate vremena da ga pročita, a vi plaćate malo vremena za čitanje to, siguran sam, definitivno se sviđa. Ona je jedna u nizu onih knjiga koje čine mislite o vama, čak i ako ste zauzeti nečim. Prekrasan šareni dizajn! Posebno se zahvaljujemo ilustrator. Lak za čitanje. Knjiga je ispunjena korisne savjete o dizajnu, uređenje interijera. Mogu to reći - ako ste novi u ovom poslu, ali imate želju za ljepotu, umjetnost, estetiku, onda ova knjiga je za vas.

Pa, sada želim da pričam više detalja o svojim iskustvima u. Da, upravo tako, jer sam bio jako impresioniran ovoj knjizi. Kao što je i dalje vidljivo kada je autor piše sa dušom. Mislim da se to dešava u svim sektorima, da li pisati knjigu, portret ili stvaranje nove unutrašnjosti skicu.

Sjećam se jednog od misli Deborah: "Jednostavna tajna je da svaka odluka dizajn treba da doprinese stvaranju ljepote i udobnosti. Beauty - da izoštri čula, objekte - da osjećaju zbrinuti ". Za poslednju rečenicu, ja bih dodala još i udobnost. Uostalom, kada je stan je lijep i ugodan, ali ne udoban, ljepota dizajnera rad je izgubljeno. Stvarno mi se sviđa poglavlje o rasvjetu. U mnogim aspektima, ja se slažem sa autorom, ali i mnogo sam ja njima za sebe.

Takođe sam bio fasciniran podjela poglavlja nije ime sobi, kao što je često činio autori knjiga sa sličnom tematikom, i distribuciju zemljišta na ravnom prostor za komunikaciju, friendly welcome, mjesto za knjige, pića i noge. To je neobično, ali zanimljivo. Dobra savjeti za uređenje, kao i usvajanje gostiju, što je bilo prilično neočekivano. Nekoliko služenja tips došao u ruci. I, naravno, lekcije stil su na vrhu. Deborah je dao dovoljno pažnje okusa i mirisa u kući. U stvari, izvori pozadini mirisa našeg života - sve što nas okružuje: kava, hrana, knjige, djeca, i tako dalje. I oni imaju značajan utjecaj na naše raspoloženje i stav.

Marina Marinova
Udio u društvenim mrežama: