Prikaz knjige "nije štetna za san" (Barbara Sher)

Počnimo sa najvažnijim. knjiga "dream on" Okrenuo sam se u vrlo zgodan u vreme kada je potrebno napraviti izbor: da ide na dugo, i gaze uobičajeni put, ili početi ispočetka, i pokušajte ono što je oduvijek sanjao, ali se nije usudio da uradi. To je bila ova knjiga omogućava da zaborave predrasude i stekne samopouzdanje da hrabro početi živjeti onako kako želite, a ne gledajući kako da reaguje i bliskih rođaka. Vrlo često roditelji žele od nas nije baš ono što želimo sami. Od djetinjstva, mi smo učili da svoje snove je nešto neozbiljan, i da li treba da "prave", "ozbiljne" slučajevima, po njihovom mišljenju. Ali s obzirom da možete lako živjeti život nekog drugog.

Knjiga "Dream on", autor Barbara Sher, čini da pogledamo sve ove probleme sa druge strane. Autor smatra da je ono što želimo - to je upravo ono što nam treba, i ništa drugo. Reklo bi se - što je još lakše, jer je sve logično. Ali siguran sam da nije svako od nas da to učini. Na kraju krajeva, nije svako od nas se budi svako jutro, uživajući u novi dan, a ne svako voli ono što on radi iz dana u dan. Dakle, to je vrijeme da se nešto promijeni, ne boji se nešto novo i pokušati da ostvari svoje drage san.

U ovoj knjizi, autor detaljno opisuje kako se naučiti da se ne stide svojih snova, i da ga poštuju. Na kraju krajeva, san odražava našu suštinu, a sastoji se od informacija o tome ko smo zaista, i onoga što može postati u budućnosti.

Ova knjiga mi je pomogla shvatiti kako da ostvare svoje snove, kako postići ciljeve, i uz njenu pomoć, na kraju sam identifikovao svoje snage. Siguran sam da će ova knjiga pomoći mnogim ljudima da pronađu svoje skrivene talente i pomoći u postizanju stvarne promjene svoj život na bolje! Preporučena literatura svima, bez obzira na dob, spol, i religije!

Andrew, Content Manager

Video Knjige Barbara Sher "dream on" i "šta san"

Udio u društvenim mrežama: