Prikaz knjige od "namerno meditacije - praktični vodič za ublažavanje boli i smanjiti stres, vidyamala Birch i Danny Penman"

Conscious meditacija. Na prvi pogled, ova knjiga je vrlo dobar. Prijatan na dodir poklopac, omekšana boja, zanimljivih tema. Sve je udoban čitanje. Ali sada prvo poglavlje ostavlja neprijatan ukus. Mnogi suho tekst o. Osim toga, vrlo uočljiva razlika u pisanju prvog poglavlja i drugi. Mislim da su ova poglavlja napisana od strane različitih ljudi. I način pisanja je vrlo različit. Ali drugom poglavlju postaju zanimljivije čitati ovu knjigu. Iako, ne bih to nazvao praktično sredstvo za ublažavanje bolova, knjiga pomaže osobi da se osjećaju vaše tijelo.

Narednih osam poglavlja opisuju program svjesnog meditacije, kako ga oni zovu. Ko-autori tvrde da ako drže raspored meditacije, sve nestaje i bol, stres će biti. Možda će ljudi postati mirniji, ali da li je sistematski rad na rasporedu? Ovo podsjeća na usvajanje lijekova - 3 puta dnevno 1 tabletu ... Šta je ovo glupost?! Ne znam, ja osobno ne sviđa mi se.

Ali je ponuda kave meditacije dopao. Ovdje ima smisla da se ulozi koncentracije. Tako možete vježbati u svim obraćaju pažnju na senzacije, percepcije, koji utiču na organe dodira i mirisa da primeru.V knjiga zapravo sadrži mnogo praktičnih dobrih savjeta, priče. Autori predlažu da ponovo pročita neke od poglavlja za poboljšanje praktične vještine meditacije. Ali, momci, to je vrlo teško za čitanje, a drugi put ne bih pročitao. I ne bih savjetovati, u principu, to pročitati svojim prijateljima.

Marina Marinova
Udio u društvenim mrežama: